lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

Ångest...

Kategori: Allmänt

Om 96 timmar sitter jag i skolbänken igen. Och jag har sån sjuk ångest. Att ha haft jullov har varit så sjukt skönt. Att slippa all stress, all press. Jag har njutit varje sekund av jullovet. 
Jag gillar jätte mycket att sitta och klura på olika matte tal. Eller att läsa en text. De är inte det som hindrar mig. Jag är obekväm med att behöva gå till skolan 5 gånger i veckan. Att behöva sitta där och plugga. Att behöva räkna ner varje sekund för att få gå ut från klassrummet. Jag tror de har blivit såhär för att jag har bytt skola 5 gånger.. 
Jag bara önska att jag kunde börja på distans. Det är min största dröm. Då skulle jag ha så mycke mera tid med min underbara ponny och jag skulle slippa att behöva gå till en skola 5 dagar i veckan. Pusttt... Jag får bara acceptera. Jag är iallafall tacksam att jag har min älskade mamma som försöker stötta mig och min älskade ponny som lyser upp. 
Aja det är ändå 96 timmar att njuta kvar av!! 
Kram på er 


Kommentera inlägget här: