lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

Underbart

Kategori: Allmänt

Just nu mår jag så bra. I fredags så fyllde jag 15 så då va jag me massor kompisar, jag åt middag och gick på bio med min bästavän. Hade världens bästa & mysigaste dag. 
Vapiano i skrapan<3 
Jag känner bara motivation och styrka. Jag som person kan få lätt ångest osv. Men just nu mår hag toppen. Tack till alla som ger mig glädje. Älskar er så mycke. 

Men iallafall just nu så är jag påväg till stallet. Jag ska rida igenom kilian. Han vilade i fredags & igår va de lugn uteritt i skogen. Så idag är han pigg. Vet inte om de blir på banan, ridhuset eller ute i skogen. Vi får se;) updaterar er såklart sen!! 
Kram på er, vi hörs


En bild på kilian också såklart<33
Kommentera inlägget här: