lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

Tråk dag...

Kategori: Allmänt

Idag var jag hemma hela dagen och spenderade hela dagen i sängen halv sovandes.. Jag blir så rastlös att bara vara hemma. Men jag tvingade mig själv idag för att jag måste verkligen bli frisk! 
Min plan var att jag skulle ta mig till skolan imorgon men de blir nog inte så.. De blir istället en till dag i sängen för mig. och parneviks hela dagen imorgon. ;)
Nu tänker ni säker "vad gör hon med sin häst då", jo idag red min medryttre. Hon skrev att hon red ett intensivt pass på 30 min som gick helt okej. Och imorgon är får Kilian vila. Jag tycker att de är jätte viktigt för en häst att vila en dag i veckan, både psykist och fysiskt för den. Kilian vilar alltid en dag iveckan. Men ibland när jag vill ge honom lite exkta kärlek så åker jag ut och går en prommis. 
Hoppas ni har haft en toppen onsdag, vad har ni gjort? 
 
 
Kommentera inlägget här: