lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

Nina träning imorgon!!!

Kategori: Allmänt

Måndagar är alltid min favorit dag. Alla klagar på måndagar men jag ser de som en ny start. Plus att jag får träna för mig underbara tränare som ger mig så mycke lycka. Ninasrader.com 
Undra vad vi ska göra imorgon? 
Kanske enkla byten, som förra gången. Fast kilian gjorde mera galopp piruetter, hihi. 
Nej men. Alltid lika taggad på måndagar. Kilian har varit så extremt fin de senaste träningarna både för tränare & själv. Självbärande, lyssnar på hjälperna, lätt i handen. Jag älskar ponnyn alltså. Och hur han är byggd just nu😍 muskulös, rumpan är bara muskler. Vi kämpar på med bakbena. Hihi. 
Du är bäst Nina, om du ser de här. Tack för alla råd du ger mig, extremt tacksam!!! ❤️❤️




KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-02-15 | 19:45:18

    Hej, kan nt du skaffa en You Tube kanal? Du kan te.x lägga ut vloggar från stallet😊 Gillar din blogg jätte mkt så skulle va jätte kul om du fanns på YT oxå👏🏻

    Svar: Åh vad kul att höra. Jo absolut så fixa de!! Kram💗
    Lea Kjellmark

  • Anonym säger:
    2016-02-17 | 13:55:44

    JA skaffa Youtube kanal!!!

    Svar: <3
    Lea Kjellmark

Kommentera inlägget här: