lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

flytta!!!!

Kategori: Allmänt

Gud när jag tänker efter nu så har jag inte sagt till er att jag flyttar kilian på tisdag. Vi flyttar från ekerö till färingsö. Är så nöjd med nya tallet, större hagar, isolerat ridhus, fina ridvägare, massor aktiviteter osvosv. 
Jag tror de kommer bli toppen för både mig och Kilian. Men speciellt för honom! 
De var absolut inte så att vi inte trivdes på Rastaborg utan vi kände att vi ville flytta till ett stall de fanns större hagar och att vi vill till ett "satsigare" stall. Rasta tror jag är bra för ungdomar som vill rida i skogen men ändå hoppa lite ibland. Eller jag vet inte, bara min åsikt. 
De som är svårast med att flytta är att jag kommer sakna alla i stallet.. Trodde aldrig jag kunde komma alla så nära på sån kort tid. Är ledsen att behöva säga hejdå och säga lycka till. :(
Och en annan sak är att Nina Radermarkers inte kommer hålla träningar på nya stallet. blää de är så tråkigt, hon har hjälp oss så mycket. Mer om de imorgon, tänkte skriva ett inlägg om all träningar osv... 
Kram och godnatt!! kärlek till er
min älskade emma.... 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-02-29 | 16:42:14

    Vad heter stallet ute på färingsö?

    Svar: skogshem :)
    Lea Kjellmark

Kommentera inlägget här: