lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

Drömmar och mål!?

Kategori: Allmänt

Jag tror personligen att ha drömmar och sätta upp mål är de viktigaste genom alla sporter. Du kanske spelar fotboll och din dröm är att spela i Gothia cup. Eller inte va jag. 
Men att ha en mortot att sträva efter är något viktigt att ha tror jag. Sen är de nog också viktigt att sätta upp realistiska mål. Mitt mål är att komma ut och tävla denna säsong och rida LA på bra procent. Det är mitt mål. Sen kommer kanske detta målet att öka genom säsongen om jag kanske når mitt mål. Men sen drömmar tror jag är absolut de viktigaste. Att man kan drömma sig bort i sin egna lilla värld. Min största största dröm just nu är att få rida kür på Stockholms international horse show. En annan dröm är att få träna för Kyra kyrklund, Jan brink, Pether markne. 
De är nog de största drömmarna jag har just nu. Ge aldrig upp dina drömmar. Du kommer klara de. Dina drömmar kommer gå upp i uppfyllelse. Tro på dig själv!
Om ni har några speciella drömmar just nu eller mål, skriv en kommentar. Vill jätte gärna höra!? ;) 
 
 
Kommentera inlägget här: