lkdressyr.blogg.se

"Some horses will test you, some will teach you, and some will bring out the best in You."

Dagens träning.

Kategori: Allmänt

Idag var de mycke att kämpa med kan man säga. Men jag ger inte upp för de. Jag har lite dåligt tålamod när de kommer till ridningen. Men jag kämpar varje sekund. Idag var de -10 grader och kilian var stel och stark. Han beukar ge efter när man kommit igång en stund. Men idag var de svårare än så. Vi slet & kämpa. Han va fin vissa stunder. Men annars bara framtung, bet sig fast på bettet, tog inte mig ytterskänkel etcetc.. Ändå så bara ran de mellan frambena på honom, hela halsen va blöt & de rök från honom ;)
Jag är glad ändå och ser framemot nästa veckas träning!!! 
Kilian har varit extremt fin de senaste 5 gångerna för nina nu. Så inte så konstigt om han har en dålig dag eller något. Är så glad över min lilla ponny, only love. 
Hoppas ni har haft en bra måndag.
Godnatt


Kommentera inlägget här: